تیم ملی در اولویت است، سطح لیگ والیبال بانوان متفاوت تر شده است

به گزارش ساعت شیک، فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روزدوشنبه تیمش مقابل ستارگان شیراز گفت: شیراز مانند چند سال گذشته نماینده ای در لیگ برتر والیبال بانوان دارد که از بازیکنان رده جوانان و امید استفاده می کند و بازیکنان بزرگسالش نیز جذب سایر تیم های دیگر شده اند. به نظر در بازی روز دوشنبه این تیم هماهنگی لازم را نداشت. شاید دلایل دیگری در این تیم وجود داشته که من در جریان آن نیستم. در ست اول و دوم بازی نسبتاً بدی ارائه ندادند اما در ست سوم با نتیجه 25 بر 2 پیروز شدیم. چون بازی در خانه بود سعی کردیم کمترین اشتباهات را داشته باشیم تا در ادامه فصل، مسئله ای در امتیازات برای تیممان به وجود نیاید.

تیم ملی در اولویت است، سطح لیگ والیبال بانوان متفاوت تر شده است

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در ادامه درباره تیم های حاضر در مسابقات گفت: خوشبختانه به جز تیم های پیکان و ذوب آهن در فصل جاری شاهد حضورهای تیم های سایپا و باریج اسانس نیز هستیم که به تازگی به مسابقات ورود کردند. هر دو، تیم های خوبی هستند که از بازیکنان با تجربه ای تشکیل شده اند. ورود چنین تیم هایی باعث می شود که ملی پوشان در اکثر تیم ها پخش شوند وهمین باعث متفاوت شدن مسابقات لیگ برتر نسبت به سال های گذشته شده است. البته فعلاً سه هفته از مسابقات گذشته و نمی توان خیلی راجع به آن صحبت کرد.

وی درباره تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: به هر حال بازیکنان باید به اردوهای تیم ملی ملحق شوند و نمی توان در آنِ واحد مسابقات لیگ و اردوهای ملی را با هم برگزار کرد و با توجه به اولویت تیم ملی، رقابت ها پس از هفته سوم تعطیل شد.

صادقی درباره کنار گذاشته شدن بازیکنان بزرگسال از تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون دو گزینه پیش رو داشته است. در وهله نخست شاید به این دلیل که فدراسیون می دانسته در رقابت های انتخابی المپیک نتایج قابل قبولی کسب نخواهد شد، به همین دلیل تیم بزرگسالان را کنار گذاشته است و فرصت را به جوان تر داده تا در این مسابقات خود را محک بزنند و یا اینکه هدف کسب نتایج بهتر و نمایش خوب بوده است که در این صورت باید از بزرگسالان استفاده می کرد. حال باید دید که هدف فدراسیون چه چیزی است.

وی در خاتمه درباره ارزیابی خود در رابطه با این تصمیم گفت: معمولا جوان گرایی کنار بازیکنان بزرگسال انجام می گیرد تا جوان ترها بتوانند نکاتی را از بازیکنان با تجربه بیاموزند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی در اولویت است، سطح لیگ والیبال بانوان متفاوت تر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی در اولویت است، سطح لیگ والیبال بانوان متفاوت تر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید