درگیری اراذل و اوباش با چوب و قمه ، 11 خودرو تخریب شد

به گزارش ساعت شیک، رئیس کلانتری 157 مسعودیه تهران از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباشی اطلاع داد که 11 دستگاه خودرو را تخریب نموده بودند.

درگیری اراذل و اوباش با چوب و قمه ، 11 خودرو تخریب شد

به گزارش گروه حوادث ساعت شیک، سرهنگ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری 157 مسعودیه در تبادل نظر با فارس از دستگیری عاملان تخریب 11 خودرو در محله مسعودیه اطلاع داد.

سرهنگ ارسلانی در تشریح خبر فوق گفت: چند شب پیش چند جوان در محله مسعودیه با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب 11 دستگاه خودرو که در حاشیه خیابان نبی آبادی پارک شده بود کردند.

وی توضیح داد: بلافاصله عوامل تیم ضربت و رئیس کلانتری در محل حادثه حاضر شده و شناسایی این افراد را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری مسعودیه گفت: با تحقیقات میدانی و پس از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری 157 با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و کشف سرنخ ، 4 مرد جوان را که از نفرات اصلی عوامل تخریب خودرو ها بودند شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: این افراد در محله مسعودیه سکونت داشته و در پی نزاع، خودروهای پارک شده را تخریب کردند.

سرهنگ ارسلانی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده و هماهنگ شده در 4 آدرس متهمان به صورت همزمان بازداشت و به کلانتری مسعودیه منتقل می شوند.

وی گفت: باتوجه با وجود 11 شاکی در پرونده این افراد و اینکه خسارت وارده خسارت اقتصادی بوده است این افراد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .

منبع: جام جم آنلاین

به "درگیری اراذل و اوباش با چوب و قمه ، 11 خودرو تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری اراذل و اوباش با چوب و قمه ، 11 خودرو تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید