200 اتوبوس تازه وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران شدند

به گزارش ساعت شیک، خبرهای خوش حمل ونقلی برای تهرانی ها از راه رسیده است. شهردار تهران می گوید تا سرانجام سال، 3350 اتوبوس به مجموع اتوبوس های مرکز افزوده می گردد. این هفته نیز 200 دستگاه از این اتوبوس ها وارد ناوگان حمل و نقل تهران شد.

200 اتوبوس تازه وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران شدند

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران درباره جزئیات هشتمین شنبه امید و افتخار اظهار کرد: در هشتمین شنبه امید و افتخار در واقع یکی از مهمترین موضوعات مهم شهری پیگیری و به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی شهر تهران دارای نواقص بسیاری بوده است، ادامه داد:

شهردار تهران از همان ابتدا برنامه های خود را برای توسعه این حوزه اعلام نموده بود و حالا قرار است در روز شنبه 23 مهرماه از 200 اتوبوس، 63 مینی بوس و 300 تاکسی رونمایی گردد.

محمدخانی با اشاره به ارزش اقتصادی این ناوگان، بیان نمود: هزینه 200 اتوبوس و 63 مینی بوس حدود هزار میلیارد تومان برآورد شده و برای هر مینی بوس، 1.5 میلیارد تومان و برای هر اتوبوس 4.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تمام 200 اتوبوس فراوری داخل بوده است، گفت: بخشی از اتوبوس ها به وسیله ایران خودرو دیزل و بخش دیگر به وسیله عقاب افشان فراوریه شده و حالا از روز شنبه قرار است وارد خط شوند.

وی با اشاره به اینکه این هفته هزار تاکسی تحویل متقاضیان خواهد شد، اضافه کرد: فرایند اجرایی این تاکسی ها از سال گذشته صورت گرفته بود اما تحویل آن به امسال رسید چراکه برای این تاکسی ها از طرف سازمان ملی استاندارد مسائلی ایجاد شده بود که طی هماهنگی با این سازمان مسائل ایجاد شده حل شد.

وی با بیان اینکه تهران دارای 80 هزار تاکسی است که نیمی از آن فرسوده و احتیاج به نوسازی دارد، اعلام کرد: به محض اعلام خودروی نو به وسیله شرکت خودروساز، پیگیر این موضوع هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم سایر تاکسی های فرسوده را نوسازی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با کمبود جدی اتوبوس روبرو هستیم گفت:

مطابق طرح جامع ترافیک اکنون باید هشت هزار دستگاه اتوبوس در تهران فعال باشد.

مهدی چمران اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم به کارگیری اتوبوس نو در شهر تهران است که البته با این 200 دستگاه خیلی نمی توان کمبودها را رفع کند.

وی ادامه داد: به تازگی 550 دستگاه اتوبوس به وسیله شهرداری بازسازی و وارد چرخه خدمت شده اما نمی دانیم تا آخر سال چقدر اتوبوس به ناوگان تزریق خواهد شد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ ساعت شیک مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "200 اتوبوس تازه وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 اتوبوس تازه وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید