عِلّی: چطور ارزشمندترین بازیکن نباید از تیمی که این قدر ستاره دارد، انتخاب گردد؟، از حقم نخواهم گذشت

به گزارش ساعت شیک، بسکتبالیست تیم گروه بهمن با انتقاد از انتخاب برترین های لیگ برتر 98 گفت: چطور ممکن است از تیمی که حتی یک شکست هم نداشته، ارزشمندترین بازیکن انتخاب نشود؟

عِلّی: چطور ارزشمندترین بازیکن نباید از تیمی که این قدر ستاره دارد، انتخاب گردد؟، از حقم نخواهم گذشت

سعیده عِلّی بعد از مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان از انتخاب برترین ها گلایه کرد و به خبرنگار ورزشی ساعت شیک گفت: ارزشمندترین بازیکن باید از تیم قهرمان انتخاب گردد. تیمی با 16 پیروزی و بدون شکست و با وجود پنج، شش بازیکن تیم ملی و ستاره قهرمان می گردد. زمانی تیمی ستاره ندارد و قهرمان می گردد و ارزشمندترین بازیکن را از تیم دیگری انتخاب می نمایند اما اعتراض ما به این است که چطور ممکن است در تیمی که اینقدر فوق العاده بوده است که 16 پیروزی داشته و حتی یک شکست هم نداشته است و همواره در برترین های هفته هم بهترین ها در تیم ما بوده و آمارهای خیره نماینده ای داشته اند یعنی یک ستاره در این تیم نبود که از تیم سوم ارزشمندترین بازیکن را انتخاب نمایند؟ من که چنین چیزی را نمی پذیرم و سلیقه ای بوده و اصلا قابل قبول هم نیست و فکر می کنم که اصلا درست نبوده است.

وی اضافه نمود: در مجموع کل آمار بهترین پاس گل، من اول هستم. در میانگین هر بازی هم با اختلاف اول هستم. در تعداد بازی هم باز من اول هستم. براساس پروتکل های جهانی میانگین امتیازات بازیکنان در هر بازی مهم است و حتی اگر این موضوع را در نظر نگیریم باز هم در مجموع من اول هستم. اصلا هر طور حساب می کنم من اول هستم. بنابراین قطعا مطمئن باشید از حقم نمی گذرم و دفاع می کنم و به همه ثابت می کنم که اینجور نیست.

بسکتبالیست گروه بهمن گفت: بهترین ریباندر و پاس گل را از روی آمار انتخاب می نمایند که آمار هم می گوید میانگین هر بازی و اصلا با در نظر دریافت تعداد بازی ها من امتیازات بیشتری را کسب نموده ام. در صورتیکه میانگین امتیازات بازی مهم است که باز هم من اول هستم.

وی بار دیگر به ارزشمندترین بازیکن اشاره نمود و ادامه داد: وقتی یک تیم با این شدت قهرمان می گردد و این همه ستاره دارد عجیب به نظر می رسد که ارزشمندترین بازیکن از این تیم انتخاب نشده است. به نظر من این انتخاب سلیقه ای است و شاید کسی سلیقه اش بازی من را نمی پسندد! اما بهترین پاس منجر به گل باید براساس آمار انجام گردد و فکر می کنم اشتباه اجرا شده است و مطمئن باشید که من از حقم نمی گذرم و حتما با دلیل و مدرک نشان می دهم که این طور نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عِلّی: چطور ارزشمندترین بازیکن نباید از تیمی که این قدر ستاره دارد، انتخاب گردد؟، از حقم نخواهم گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عِلّی: چطور ارزشمندترین بازیکن نباید از تیمی که این قدر ستاره دارد، انتخاب گردد؟، از حقم نخواهم گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید