فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد

به گزارش ساعت شیک، وب سایت تک شات: براساس تازه ترین خبرها، فیسبوک میخواهد تا با اقدامی تازه، بخش دیگری از کاربران اپلیکیشن اسنپ چت را به خود جذب کند. پس از عرضه قابلیت Stories در اپلیکیشن اینستاگرام که شباهت زیادی به کارکرد اسنپ چت دارد، فیسبوک طرح آزمایشی تازه ای را در دو کشور برزیل و کانادا شروع نموده که در آن فیلترهایی برای عکس های سلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد

فیسبوک این فیلترها را از مجموعه فیلترهایی انتخاب نموده که توسط MSQRD ارائه شده است. گفتنی است که شرکت MSQRD چند ماه پیش توسط فیسبوک خریداری شد.

قابلیت های این طرح جدید صرفأ محدود به پیاده سازی چند فیلتر سلفی نیست. اگر از اپلیکیشن فیسبوک در مناطقی که این سرویس ارائه شده بهره ببرید می بینید که دوربین گوشی به طور اتوماتیک در بالای قسمت News Feed باز می گردد و شما را تشویق می نماید تا به جای نوشتن یک پیغام متنی ساده، یک عکس سلفی یا ویدیو از خودتان بگیرید. در همین جا است که کاربران امکان اضافه کردن فیلترها به تصویر خود را پیدا می نمایند. این فیلترها بیشتر دارای حال و هوای المپیک و همچنین دو کشور کانادا و برزیل هستند.

اگرچه این طرح آزمایشی در مقیاس کوچکی شروع شده، این شانس وجود دارد که طی روزهای آینده و اوج دریافت رقابت های المپیک، به تعداد کشورهایی که امکان استفاده از آن را دارند افزوده گردد.

فیسبوک مدت ها است که کوشش می نماید در نحوه استفاده کاربران از این وب سایت نوآوری هایی را به خرج دهد و امیدوار است که با ارائه این شیوه های تازه برای عکاسی، میزان فیلم و عکسی که کاربران در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند بیشتر گردد.

طی روزهای آینده خواهیم دید که این ایده فیسبوک تا چه اندازه با استقبال کاربران روبرو می گردد. بعید نیست که در صورت استقبال گرم مردم از این طرح، به زودی شاهد عرضه عمومی آن برای تمام کاربران فیسبوک باشیم. فیسبوک بدون تردید خود و اینستاگرام را در رقابت با اسنپ چت می بیند، اما هنوز معین نیست که برنده نهایی این نبرد کدام یک از این اپلیکیشن ها خواهد بود.

منبع: برترین ها

به "فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید