قول مساعد گمرک برای ترخیص قایق های روئینگ

به گزارش ساعت شیک، مسئولین گمرک طی جلسه ای با نمایندگان فدراسیون قایقرانی قول های مساعدی در مورد ترخیص قایق های روئینگ دادند.

قول مساعد گمرک برای ترخیص قایق های روئینگ

به گزارش خبرنگار ورزشی ساعت شیک، فدراسیون قایقرانی ایران سال 96 اقدام به خرید تعداد 34 عدد قایق در رشته روئینگ کرد، اما هزینه آن را کامل پرداخت نکرد تا اینکه در سال 98 مبلغ به جامانده تأمین و تیر ماه سال جاری قایق ها وارد قشم شد.

از همان زمان فدراسیون در کوشش بود تا از شرکت حمل ونقل نماینده در تهران ترخیص قایق ها را بگیرد و در ادامه فرایند ترخیص را در قشم پیگیری کند. کوشش آنها بر این بود که قبل از خاتمه سال این کار انجام گردد و قایقرانان بتوانند قبل از انتخابی المپیک با قایق های جدید تمرین نمایند، اما درست در روزهای خاتمهی سال نامه ای به دست فدراسیون رسید که سنگ بزرگی بر سر راه ترخیص قایق ها بود. در این نامه اعلام شده بود فدراسیون قایقرانی از سال 1385 مبلغ 227 میلیون تومان بدهی به گمرک دارد.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد آخرین اقدامات برای ترخیص قایق های روئینگ به ساعت شیک گفت: مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران با خزانه دار و دبیر فدراسیون قایقرانی جلسه داشت و قول مساعد داد که اوایل هفته آینده موضوع ترخیص قایق ها را پیگیری کند و در اولین فرصت قایق ها از گمرک خارج گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قول مساعد گمرک برای ترخیص قایق های روئینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد گمرک برای ترخیص قایق های روئینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید