هلال احمر ساختار مهم چند وجهی و مردمی است.

به گزارش ساعت شیک، استاندار کرمان در ملاقات با مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:هلال احمر ساختار مهم چند وجهی و مردمی است.

هلال احمر ساختار مهم چند وجهی و مردمی است.

به گزارش ساعت شیک کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛علی زینی ونداستاندار کرمان با همراهی معاون امور عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری به مناسبت هفته هلال احمر با مدیرعامل، معاونین، اعضای هیات مدیره و جمعی از فعالان پرسنل و اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ملاقات و تبادل نظر کرد.

زینی وند،دراین نشست ضمن تبریک هفته هلال و قدردانی از خدمات و زحمات نیروهای داوطلب این نهاد بین المللی گفت: هلال احمر ساختار مهم چندوجهی و مردمی است.

وی اضافه کرد:جمعیت هلال احمر یک نهاد حرفه ای وساختار اطمینان بخش در عرصه های مختلف خدمت رسانی است.

وی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث در سطح ملی اعلام نمود:در حادثه سیل گلباف نیروهای امدادی هلال احمر خیلی سریع وارد صحنه شدند و با توجه به طویل بودن رودخانه اما در مدت زمان کوتاهی پیروز شدند اجساد جان باختگان نیروهای اداره برق منطقه کرمان را پیدا نمایند.

زینی وند، با اشاره به اینکه امدادگران و جوانان هلال احمر مجموعه زنده و پویا هستند،اضافه کرد:با ورود جمعیت هلال احمر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه کسب و کارهای خرد اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و این فعالیت به دور از اصل ماموریت های ذاتی این نهاد بین المللی نیست.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در حوزه مبارزه با اپیدمی کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده است،اعلام نمود:مرکز کشوری تخصصی امدادونجات هلال احمر استان ظرفیت بسیار خوبی جهت برگزاری دوره های آموزشی در سطح کشور است و از سوی استانداری اعتبارات مورد احتیاج جهت تکمیل این مرکز اختصاص خواهد یافت.

منبع: جام جم آنلاین

به "هلال احمر ساختار مهم چند وجهی و مردمی است." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر ساختار مهم چند وجهی و مردمی است."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید