چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

به گزارش ساعت شیک، خبرنگاران ؛ به یاری چمن مصنوعی می توانید به راحتی محیط اطراف خود را دیزاین کنید و ظاهری مجذوب کننده به آن ببخشید. چمن مصنوعی ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، کیفیت و دوام بالایی هم دارند. با این وجود بسیاری از افراد از ریزش الیاف چمن، رنگ پریدگی و... ان ها شکایت دارند. قطعاً اگر چمن مصنوعی را از یک برند و فروشگاه مطمئن بخرید شاهد چنین اتفاقاتی نخواهید بود و می تواند تا حداقل 5 سال برای شما کارایی داشته باشد بی آنکه دچار تغییر رنگ یا شکل گردد.

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

انواع چمن مصنوعی

الیاف این چمن ها به صورت مصنوعی و ساخته دست بشر است. با تغییر ترکیبات این الیاف می توان تنوع بالایی از چمن های مصنوعی داشت که از نظر شکل ظاهری، ضخامت، مقاومت، فرم گیری و... با هم فرق می نمایند. معمولاً برای ساخت چمن های مصنوعی از سه نوع الیاف نایلونی، پلی پروپیلن و پلی اتیلن استفاده می گردد. پلی پروپیلن ها به صورت لایه های مجعهد هستند که اغلب برای زمین های بازی و فضای سبز کاربرد دارند. اما الیاف پلی اتیلن نرم تر هستند و شباهت زیادی به چمن طبیعی دارند. الیاف نایلونی هم سخت بالایی دارند و بیشتر برای محل های پر رفت و امد به کار گرفته می شوند. اما تفاوت چمن های مصنوعی تنها در جنس الیاف آن ها نیست. بلکه از نظر ساختار و شکل ظاهری هم با هم تفاوت دارند. در حالت کلی انواع چمن مصنوعی که بسته به سلیقه و احتیاج خودتان می توانید انتخاب و بخرید غبارتند از:

چمن مصنوعی بافته شده: این نوع چمن مصنوعی با استفاده از الیاف پلاستیکی بافته شده و به صورت قطعات کوچک فراوری می گردد. این نوع چمن مصنوعی دارای ظاهر طبیعی و بافت منظم است که می توان برای فضاهای مختلفی از بالکن تا حیاط و... از آن استفاده کرد.

چمن مصنوعی دو لایه: این نوع چمن مصنوعی دارای دو لایه الیاف پلاستیکی است که به صورت عمود بر هم قرار داده شده اند. این نوع چمن مصنوعی دارای بافت و ظاهر طبیعی تر و نرم تر است و مقاومت بالایی هم دارد.

چمن مصنوعی با الیاف ضخامت بالا: در این نوع چمن، الیاف پلاستیکی با ضخامت بالا استفاده می گردد که به آن ها اجازه می دهد که به صورت عمود بر پایه های پشت زمینه قرار بگیرند. این نوع چمن مصنوعی دارای بافت و ظاهر بسیار طبیعی تر و مجذوب کننده تر است. در عین حال ظاهری یکدست و پوشش دهی بالایی دارد که می تواند لطافت و زیبایی را برایتان به ارمغان آورد.

چمن مصنوعی با الیاف سخت: در این نوع چمن، الیاف سخت و سفتی استفاده شده که باعث می گردد این نوع چمن برای استفاده در فضاهای باز و پر تردد مناسب باشد.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

حال که با انواع چمن مصنوعی آشنا شده اید، می توانید به راحتی متناسب با احتیاج خود انتخاب کنید. اما در کنار نوع چمن مصنوعی باید به پارامترهای دیگری را هم در نظر بگیرید. از مهم ترین این پارامترها که به شما یاری می نماید تا یک خرید رضایت بخش و ایده آل داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چمن مصنوعی رولی بخریم یا تایلی؟

این اولین سوالی است که باید به آن پاسخ دهید. اگر می خواهید متراژ کوچکی را با چمن مصنوعی بپوشانید، بی شک نوع تایلی بهتر خواهد بود. چرا که نصب آسانی دارد و جابه جایی و چیدن آن کنار همدیگر هم آسان است. اما اگر متراژ سطح دلخواهتان زیاد است دیگر چیدن تایل ها و کنار هم قراردادن آنها بسیار سخت و زمانبر خواهد بود. در این صورت می توانید از چمن مصنوعی رولی بهره ببرید که در مترهای مختلفی وجود دارد و کلیه سطح مد نظر شما را پوشش می دهد.

مدل چمن مصنوعی

بعضی از چمن های مصنوعی به صورت صاف و یکدست هستند در حالی که بعضی دیگر حالت مجعد دارند. هر یک از آنها زیبایی خاص خود را دارند و انتخاب از بین آن ها بستگی به سلیقه و نظر شما، محل استفاده و... خواهد داشت. ناگفته نماند که هر یک از مدل های چمن مصنوعی قیمت مختص خود را دارند.

رنگ چمن های مصنوعی

احتمالاً شما هم تا به امروز با تم رنگی متفاوتی از چمن های مصنوعی روبرو شده اید. بعضی از آن ها سبز پررنگ هستند و بعضی دیگر کم رنگ بوده و رو به فسفری می روند. تنوع رنگ چمن های مصنوعی بسیار زیاد است و انتخاب از بین آن ها بستگی به سلیقه و نوع کاربری تان خواهد داشت.

برند سازنده چمن مصنوعی

این کفپوش ها که مجذوب کنندهیت بصری خارق العاده ای دارند، به وسیله برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار کشور عرضه می گردد. هر یک از آن ها مشخصات خاص خود را دارند اما نمونه های خارجی بسیار باکیفیت تر و البته گران تر هستند. هرچند که فراوریات داخلی هم امروزه از نظر کیفیت به پای رقبای خارجی رسیده اند و می توانید با کم ترین هزینه برترین مدل چمن را انتخاب و بخرید. سعی کنید به سراغ برندهای نام آوازه در بازار بروید که کیفیت محصولات خود را تضمین می نمایند.

گارانتی و ضمانت

از آنجایی که چمن های مصنوعی معمولاً در فضای باز استفاده می شوند، داشتن گارانتی برای آنها امری لازم است. سعی کنید چمن مصنوعی بخرید که دارای ضمانت از سمت برند فراوری نماینده است.

آنلاین خرید کنید

خرید آنلاین چمن مصنوعی باعث می گردد تا به صورت مستقیم و با حذف واسطه محصول مورد احتیاج خودتان را تهیه کنید. در نتیجه هزینه کمتری برایتان خواهد داشت و از طرفی می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت در زمان و مکان هر مدل از چمن مصنوعی که می خواهید انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

خرید انواع چمن مصنوعی از سی سی گرس

اگر هنور نمی دانید چمن مصنوعی مد نظر خود را از کجا بخرید؟ ما به شما مجموعه سی سی گرس را توصیه می کنیم که مجذوب کننده ترین و طبیعی ترین چمن های مصنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تنوع محصولات سی سی گرس بسیار زیاد است و می توانید ازادانه انتخاب کنید و بابرترین قیمت خرید نمایید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چمن مصنوعی از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمن مصنوعی از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید