کارتن موز هم قیمتی شد؛ دانه ای 25 هزار تومان!

به گزارش ساعت شیک، کارتن موز یا همان کارتن موزی امروزه در مصارف گوناگونی مانند بسته بندی میوه و صیفی جات، موز های فله، هندوانه، کلم، کاهو، توت فرنگی ... کاربرد دارد. هر چند برای هر کدام از آن ها کارتن مختص خود وجود دارد، ولی بر اساس احتیاج بازار، کارتن موز های دست دو و دارای ویژگی سهولت در حمل و نقل، تقاضای زیادی از این نوع کارتن در بازار وجود دارد.

کارتن موز هم قیمتی شد؛ دانه ای 25 هزار تومان!

به گزارش توسعه نیوز، شاید باورتان نگردد، اما کارتن موز قیمتی شده و برای خود ارزش پیدا نموده است تا جایی که افراد برای اسباب کشی کارتن موز خریداری می نمایند. در گذشته از میوه فروش ها این کارتن خریداری می شد، اما حالا در فروش اینترنتی هم جا باز نموده است و خرید و فروش می گردد.

به طور مثال در آگهی فروش انواع کارتن موزی با حجم 13 کیلو، فروخته می گردد که قیمت هر عدد 25 هزار تومان است. شاید جالب باشد بدانید در تبلیغ این آگهی مقاومت بسیار بالا در بسته بندی، مقاوم در برابر دما، آب و رطوبت، فضای بسیار مناسب، حمل آسان به موجب طراحی خاص، قالب بسیار مستحکم ضربه گیر، مقاومت بالا در برابر آسیب های جانبی، استفاده آسان در همه موارد آمده است. بعلاوه در بیشتر آگهی ها آمده که کمتر از 5 عدد فروخته نمی گردد.

33 عدد کارتن مقاوم و 5 لایه مناسب اسباب کشی در سایز های مختلف به همراه کارتن ال سی دی و سرویس چینی، هر کدام 15 هزار تومان (خودم دانه ای 30 هزار تومان خریدم) آگهی شده است.

شاید روزی کسی فکر نمی کرد که کارتن هم دارای قیمت گردد و بتوان مجدد از آن استفاده کرد و حتی از آن پول در آورد.

منبع: فرارو

به "کارتن موز هم قیمتی شد؛ دانه ای 25 هزار تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتن موز هم قیمتی شد؛ دانه ای 25 هزار تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید