کارت اعتباری لانیستار: انقلابی بزرگ یا فریبی کوچک؟

به گزارش ساعت شیک، از صفحه رسمی فوتبالیست های شناخته شده در اینستاگرام تا تبلیغات ویدیویی در توییتر و حتی کاربران ایرانی؛ این گستردگی باورنکردنی تبلیغات یک نرم افزار نوظهور است. ویدیویی متعلق به کارت اعتباری لانیستار که مدعی می گردد انقلابی بزرگ در دنیای نرم افزارهای اقتصادی ایجاد می نماید و کاربران باید پیش از آن که از دیگران عقب قرار بگیرند همین حالا هم کوشش نمایند تا دست نیافتنی شوند. شعار اصلی لانیستار هم جالب به نظر می رسد. آن ها باور دارند کارت اعتباری شان متعلق به کسانی است که ارزش تاثیرگذاری را درک نموده اند.

کارت اعتباری لانیستار: انقلابی بزرگ یا فریبی کوچک؟

اما لانیستار دقیقا چه کاربردی دارد و ایده های غول پیکرش را از کجا پیدا نموده است؟ آیا آن ها واقعا می توانند دنیای تراکنش های مالی را تغییر دهند؟ اصلا کیف پول لانیستار در ایران کاربردی هم دارد؟ با ساعت شیک زندگی همراه باشید تا پاسخ این سوالات را پیدا کنید.

لانیستار چه کاربردی دارد؟

کارت های اعتباری معمولا محدودیت های بسیاری دارند. هر کدام از آن ها تنها در اختیار یک بانک یا موسسه هستند. اما کارت لانیستار قرار است از همه این محدودیت ها عبور کند و این اجازه را به کاربر می دهد تا با دکمه های سخت افزاری میان اطلاعات حداکثر هشت کارت جابه جا گردد. چیپست این کارت هوشمند وظیفه هماهنگی میان کارت های گوناگون را برعهده دارد و نرم افزار لانیستار هم نقش مهمی در مدیریت و اجرای اطلاعات کارت های اعتباری کاربر دارد و اگر کاربری احساس کند کارت لانیستار برای مدیریت کارت هایش مناسب نیست، می تواند از نرم افزار آن یاری بگیرد.

اگرچه لانیستار روی مدیریت مالی و گستردگی کارت های اعتباری تاکید می نماید اما این ویژگی ها تنها امکانات این کارت اعتباری هوشمند نیست. کارت اعتباری لانیستار می تواند به یک کارت شناسایی هم تبدیل گردد و در مدیریت نیروهای انسانی شرکت های بزرگ نقش مهمی داشته باشد. مجموعه لانیستار باور دارد ترکیب کارت های بانکی، کارت های اعتباری و کارت های شناسایی به این کارت اعتباری هوشمند یاری می نماید تا چند کارت کلیدی که ممکن است گم شدن هر کدام از آن ها به دسترسی بزرگ ختم گردد را به یک کارت همه کاره تبدیل نموده و تجربه نوی برای کاربر به همراه داشته باشد.

ایده لانیستار از کجا شکل گرفت؟

در دنیای امروز که پول به عدد و اعتباری در حساب های مجازی تبدیل شده، ظهور فناوری های مدرن تغییرات بزرگی به حوزه های مالی می دهد. بنابراین شرکت های مالی بزرگ در کوشش هستند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند و برای رسیدن به این هدف احتیاج به استفاده از طرح های خلاقانه هستند. مجموعه مستر کارت یکی از بزرگترین شرکت های مالی دنیاست که حضور پررنگی در دنیای خدمات تجاری و بازرگانی دارد. ایده کلی کارت های هوشمند اعتباری لانیستار مورد توجه مجموعه مستر کارت نهاده شد و این غول دنیای تراکنش های مالی تصمیم گرفت سرمایه گذاری ویژه ای روی این کارت های هوشمند داشته باشد.

کمپین تبلیغاتی بزرگ کارت اعتباری لانیستار بدون سرمایه گذاری مستر کارت غیرممکن بود. مجموعه مستر کارت تا امروز بیش از دو میلیون پوند روی پروژه کارت های اعتباری لانیستار سرمایه گذاری نموده و امیدوار است پروژه این کارت های اعتباری که با ایجاد یک تعریف نو از امنیت سطح نوی از مدیریت سرمایه را در اختیار کاربر قرار می دهند، به زودی بیشتر از یک میلیارد دلار ارزشگذاری گردد. استارت آپ لانیستار در سال 2019 و در شهر همراسمیت در انگلیس تاسیس شد و در حال حاضر 45 کارمند ثابت و بیشتر از 150 کارمند نیروی پشتیبانی دارد.

در این زمینه بخوانید:

متفاوت ترین ویجت های سیستم عامل اندروید که باید آن ها را امتحان کنید

اعتیاد به گوشی را با این روش متوجه شوید

نشانه های سوختن یا خرابی مودم اینترنت را بشناسید

آن چه رویاهای بزرگ لانیستار را برای مستر کارت مجذوب کننده نموده، ایده آن ها برای مدیریت کامل چندین کارت تنها روی یک کارت هوشمند است. ایده ای که تا پیش از این به وسیله چندین مجموعه مطرح شده بود اما به نظر می رسد هیچکدام از آن ها به مقدار کارت اعتباری لانیستار مجذوب کننده نبوده اند. مستر کارت امیدوار است با موفقیت کارت های هوشمند لانیستار کاربران سایر پلتفرم های رقیب را هم به یکی از زیرمجموعه های خود متصل نموده تا سهم بیشتری از بازار تراکنش های مالی داشته باشد.

آیا کارت لانیستار در ایران کاربردی دارد؟

با وجود تبلیغاتی که به وسیله چند صفحه ایرانی در شبکه های اجتماعی اجرا شده متاسفانه کاربران ایرانی شرایط استفاده از کارت های هوشمند لانیستار را ندارند. مسائل ناشی از تحریم های مالی باعث شده مستر کارت و سایر زیر مجموعه های آن فعالیتی در ایران نداشته باشند و به همین علت کارت های اعتباری لانیستار در ایران قابل استفاده نیستند. به عبارت دیگر، صفحه های نزدیک به کاربران ایرانی از کمپین تبلیغاتی بزرگ کارت اعتباری لانیستار تنها استفاده نموده اند تا عایدی خوبی کسب نمایند. ضمن اینکه با وجود تبلیغات بسیار گسترده در شبکه های اجتماعی، این کارت های اعتباری در حال حاضر در دسترس نیستند و کاربرانی که نرم افزار آن را نصب می نمایند تنها در صف پیش ثبت نام کارت های هوشمند لانیستار قرار می گیرند. این مجموعه مدعی شده که در ازای هر کاربر منحصربه فرد یک درخت می کارد.

منبع: ایرنا زندگی

به "کارت اعتباری لانیستار: انقلابی بزرگ یا فریبی کوچک؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت اعتباری لانیستار: انقلابی بزرگ یا فریبی کوچک؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید