یاری رسانی هیات فوتبال کرمان به سیل زدگان

به گزارش ساعت شیک، رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان گفت: هیات فوتبال با راه اندازی پویش سیل مهربانی، حضور در مناطق محروم و کمتربرخوردار و یاری های نقدی و غیرنقدی توانسته اقدامات قابل توجهی برای یاری به سیل زدگان و نیازمندان این استان انجام دهد.

یاری رسانی هیات فوتبال کرمان به سیل زدگان

به گزارش ساعت شیک به نقل از ایرنا، عرفان امیرخسروی با اشاره به توجه ویژه ریاست هیات فوتبال استان کرمان برای یاری به همنوع اضافه نمود: این روحیه انسان محبت آمیز یاری به همنوعان سبب شده تا هیات فوتبال استان کرمان طی 2 سال اخیر بتواند به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود به نحو احسن عمل کند.

وی ادامه داد: چندی پیش، پس از انتشار گزارشی از شرایط نامطلوب زیرساخت های فوتبالی در یکی از محلات محروم و فقیرنشین حاشیه شهر کرمان در یکی از رسانه های استان، بنا به درخواست و دستور رئیس هیات فوتبال استان کرمان با همراهی مدیران باشگاه مس کرمان به آن محله رفتیم.

رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات فوتبال استان کرمان گفت در بازدید از محله تورطناب یا شهرک حجتیه شهر کرمان، علاوه بر مدیران هیات فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان، استعدادیابان و مربیان فوتبال نیز حضور داشتند، تعدادی توپ و البسه در این بازدید به بچه هایی که در آنجا فوتبال بازی می کردند، اهدا شد و همچنین قرار شد تست های استعدادیابی برای معرفی به آموزشگاه باشگاه مس و سایر باشگاه ها از آنان به عمل آید.

وی اضافه نمود: در جریان سیل جنوب استان کرمان، رئیس هیات فوتبال استان پس از وقوع این سیل، ضمن تماس با رئیس هیات فوتبال رودبار در جریان آسیب های وارد شده نهاده شد و بلافاصله دستور تشکیل یک کمپین در جامعه فوتبال استان برای یاری به سیل زدگان جنوب را داد.

امیرخسروی با اشاره به همراهی جامعه فوتبال استان کرمان با هیات برای یاری به سیل زدگان اظهار کرد: به دنبال این امر، هیات فوتبال استان کرمان با انتشار فراخوان به جامعه فوتبال استان و تشکیل کمپین مهربانی، مبلغ 104 میلیون و 400 هزار ریال جمع آوری و آن را با خرید اقلام مورد احتیاج برای یاری به هموطنان سیل زده زهکلوت و رودبار در جنوب استان هزینه کرد.

وی اعلام کرد: در این کمپین، که با مشارکت مثال زدنی جامعه فوتبال استان کرمان همراه بود، مبالغ جمع آوری شده به شکل اقلام مورد احتیاج شامل تعدادی پتو، زیرانداز، یک کامیون 200 عددی سیمان و احتیاجمندی ها خریداری و با همکاری بزرگان فوتبال و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به منطقه ارسال شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یاری رسانی هیات فوتبال کرمان به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری رسانی هیات فوتبال کرمان به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید