آشنایی با هتل استقلال تهران؛ هتلی 5 ستاره در قلب ایران

به گزارش ساعت شیک، چه چیزی می تواند در یک سفر به شما حس و حال خوبی ببخشد؟ سفر به یک جای خوب؟ دیدار با آدم های خوب؟ یا داشتن همسفران خوب؟ در کنار تمام این موارد که اهمیت ویژه ای دارد، نقش مکان و هتلی که برای اقامت رزرو می کنید، نمی توان نادیده گرفت.

آشنایی با هتل استقلال تهران؛ هتلی 5 ستاره در قلب ایران

به خصوص که به قصد کار یا سفر گردشگری به تهران آمدید و قصد دارید در یک هتل 5 ستاره بی نقص و عالی اقامت داشته باشید. قبل از اینکه سفرتان را آغاز کنید، بهتر است نسبت به رزرو هتل در تهران اقدام کنید. در مورد قیمت رزرو هتل استقلال تهران هم نگران نباشید، رهی نو پیشنهادهای خوبی برای شما دارد.

تاریخچه هتل استقلال تهران

این هتل پنج ستاره در قلب تهران را خیلی ها می شناسند. هتلی که با قدی بلند، سرحال و بانشاط همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این مکان، کارش را با نام هتل رویال هیلتون آغاز کرده و در سال 1341 ساخته شد. زمانی که این هتل در دل تهران برافراشته شد، دور تا دورش به جای خیابان و کوچه، زمینی پهن و گسترده بود.

در آن سال ها هر سال مراسم گزینش دختر شایسته ایران در آن برگزار می شد. سال های بعد، ساختمان های دیگری به آن اضافه شد و هتل تبدیل به دو برج شرقی و غربی، شمالی و جنوبی شد که دارای بیش از 550 سوئیت مجلل و تمیز است. جالب است بدانید اینجا محل حضور چهره های ماندگار سینمایی، فرهنگی، ورزشی و تاریخی بوده است که روزگاری لحظات عمرشان را در این هتل گذراندند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل استقلال تهران

هر آن چیزی که از یک هتل پنج ستاره با قدمت و سابقه درخشانی همچون هتل استقلال انتظار دارید، در این هتل می توانید مشاهده کنید. صبح تان را می توانید با صرف چای در چایخانه پشتی آغاز کنید و در کلبه های چوبی لحظات به یادماندنی را در کنار عزیزان تان بگذرانید. هوس استخر کردید؟ با یک آب تنی در استخر سرپوشیده و روباز هتل استقلال چطورید؟

بعد از یک روز گشت وگذار می توانید در اتاق ماساژ هتل، ریلکس کنید. برای ورزشکاران و دوست داران ورزش هم زمین تنیسی طراحی شده که لحظات مفرحی را برایتان رقم بزند. البته که یک ورزشکار یا ورزش دوست، حتی در سفر هم ورزش می کند و مراقب سلامتی اش است. به همین دلیل هتل استقلال انواع سالن های بدنسازی، سونا خشک، استخر، جکوزی و... را برایتان طراحی کرده است.

حتی اگر در هتل استقلال اقامت ندارید، خبر خوب این است که می توانید برای برگزاری مراسمات مختلف از سالن های همایش و تالارهای زیبای هتل 5 ستاره پارسیان استقلال استفاده کنید. سه سالن جلسات در این هتل وجود دارد که سالن دریای نور هم به عنوان یکی از بزرگترین سالن های همایش تهران جزو آن است.

البته ورود و خروج مهمانان غیرمقیم هتل از این سالن ها و تالارهای هتل مزاحمتی برای بقیه مهمانان ایجاد نخواهد کرد. مهم ترین جلسات، همایش ها و کنفرانس های بین المللی و ملی هر ساله در هتل استقلال برگزار می شود.

هتل، در برگزاری جشن عروسی و آغاز زندگی مشترک تان نیز همراهی تان خواهد کرد. طراحی شیک و مجلل سالن ها و تالارها با ظرفیت مختلف، این مکان را برای برگزاری مراسم عروسی، تولد یا جشن های خانوادگی و کاری جمع و جور مناسب کرده است.

از هرکی سراغ غذاهای متنوع و خوشمزه تهران را بگیرید احتمالا یکی از گزینه هایش غذاهای خوشمزه هتل استقلال باشد. 7 رستوران با ظرفیت های مختلف، سالن های غذا تخصصی برای خانم ها، رستوران های مختلف فرانسوی، عربی و بسیاری از رستوران های دیگری که با مجرب ترین سرآشپزها، با انواع غذاهای ایرانی وفرنگی از شما پذیرایی می کند. هوس هر نوع غذای ایرانی یا بین المللی بکنید، درب یکی از رستوران های هتل استقلال به روی شما باز می شود.

ویژگی مثبت هتل، مناسب سازی آن برای سالمندان و ناتوانان است. به همین دلیل اگر با عزیزان تان به این هتل آمدید، نگران جابه جایی آن ها نباشید. هتل، ویلچر دارد. پارکینگ با ظرفیت 1000 ماشین، خیال تان را از بابت جای پارک هم راحت می کند. ضمن اینکه زمانی که مشغول استراحت یا انتظار در لابی هتل هستید، می توانید از نواختن پیانو که به صورت زنده و از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد برایتان نواخته می شود، لذت ببرید. برای خرید سوغاتی یا خریدهای دیگر هم جای نگرانی نیست. در داخل هتل، انواع فروشگاه های مختلف چرم و صنایع دستی و سوغاتی وجود دارد که حتما باید از آن ها دیدن کنید.

اتاق ها و سوئیت های هتل استقلال تهران

از نظر اقامت، شما امکان رزرو و اقامت در اتاق های یک تخته و دوتخته و سوئیت در هر دو برج شرقی و غربی را دارید. همه اتاق ها امکانات هتل 5 ستاره اعم از صندوق امانات، مبل، تلفن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، میز و صندلی، اینترنت و... را دارد. البته سوئیت های رویال شرقی لوکس ترین و لاکچری ترین اتاق های این هتل است. در هتل استقلال امکان اقامت 10 ساعته را در اتاق های تک نفره یا دو نفره را هم دارید که قیمت رزرو هتل برایتان کمتر می افتد.

اگر خوش شانس باشید و اتاق های غربی نصیب تان شوید، با چشم اندازی از تهران روبرو خواهید بود که ارتفاعات تهران را در مقابل چشم تان قرار می دهد. بهترین اقامت را در هتل های راحت آن خواهید داشت. ویژگی دیگر هتل، برخورد مودبانه و حرفه ای پرسنل است که خاطره خوشی را برایتان از اقامت در این هتل، به یادگار می گذارند.

جاذبه های اطراف هتل استقلال تهران

هتل در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر قرار گرفته است. در بهترین راستای که می توانید از طولانی ترین خیابان تهران، یعنی خیابان ولیعصر داشته باشید و به مکان های مختلف شهر بروید. علاوه بر جاذبه های تفریحی و گردشگری زیبایی که در راستا خیابان ولیعصر پیش رویتان واقع شده است، دسترسی تان به مراکز درمان هم راحت است. از این هتل می توانید ارتفاعات شمال تهران را ببینید. هوس تله کابین کردید می توانید در عرض 10 دقیقه خودتان را به تله کابین توچال برسانید. علاوه بر دربند و کوه های خوش آب و هوای شمال تهران، مجموعه های فرهنگی کاخ سعد آباد و نیاوران و... نیز دسترسی دارید.

قوانین و مقررات هتل استقلال تهران

هتل همانند بیشتر هتل های دیگر، در ساعت 2 بعد از ظهر به شما تحویل داده می شود و ساعت 12 ظهر نیز بایستی آن را تحویل دهید. در صورتی که بعد از رزرو هتل، قصد کنسلی آن را داشته باشید، قیمت شب اول اقامت در هتل برایتان در نظر گرفته می شود. هتل استقلال امکان اقامت امن و راحتی را نیز برای بانوان با مدارک شناسایی فراهم کرده است. برای زوجین، همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه به همراه صیغه نامه یا نامه اماکن ضروری است. در صورتی که کودک زیر 6 سال دارید، هزینه اقامت او رایگان است و اقامت برای هر نفر بالای 6 سال محاسبه می شود.

در صورتی که قصد یک اقامت باکیفیت و عالی را در قلب تپنده ایران دارید، می توانید نسبت به رزرو هتل در تهران در سایت رهی نو اقدام کنید. در رهی نو، ضمن بهره مندی از تخفیفات ویژه می توانید از خدمات پشتیبانی و اطلاع رسانی های دقیقی بهره مند شوید که شما را برای یک انتخاب مطمئن، راهنمایی می کند. برای اطلاع از قیمت رزرو هتل استقلال تهران به سایت رهی نو مراجعه کنید.

منبع: فرارو

به "آشنایی با هتل استقلال تهران؛ هتلی 5 ستاره در قلب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل استقلال تهران؛ هتلی 5 ستاره در قلب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید