ایلان ماسک: تا چند ماه دیگر برای تماس و ارسال پیامک فقط از ایکس استفاده خواهم کرد

به گزارش ساعت شیک، دیجیاتو: ایلان ماسک همچنان در کوشش است تا امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را به ایکس اضافه کند. حالا این میلیاردر در جدیدترین پست خود ادعا نموده که تا چند وقت آینده میخواهد گوشی خود را کنار بگذارد و از ایکس به طور انحصاری برای تماس ها و حتی ارسال پیامک استفاده کند.

ایلان ماسک: تا چند ماه دیگر برای تماس و ارسال پیامک فقط از ایکس استفاده خواهم کرد

ماسک در پست جدیدی از شبکه اجتماعی ایکس می گوید: تا چند ماه دیگر، شماره تلفنم را قطع می کنم و برای پیامک و تماس های صوتی/تصویری فقط از ایکس استفاده می کنم.

آیا ایده ایلان ماسک امکان پذیر است؟

ایلان ماسک درحالی چنین ادعایی نموده است که به علت محدودیت های امنیتی، درحال حاضر برای تماس ها و پیامک نمی توان به یک پلتفرم متکی بود. همان طور که نیما اوجی، محقق اپلیکیشن مستقل به Gizmodo می گوید، کد های تأییدی که برای احراز هویت به کاربران پیامک می گردد، هنوز بخش بزرگی از زندگی آنلاین ما را تشکیل می دهند.

درواقع پلتفرم هایی مانند واتس اپ زمانی که کاربران می خواهند حساب جدیدی ایجاد نمایند، کد های تأیید را به آن ها پیامک می نمایند. حتی خود ایکس نیز برای تأیید احراز هویت کاربران از کد های پیامکی استفاده می نماید که البته این گزینه فقط برای مشترکین پریمیوم ارائه می گردد.

اگر او واقعاً قصد داشته باشد که این ایده را عملی کند، ماسک اساساً کاربران را مجبور می نماید که برای برقراری تماس با او، اشتراک پریمیوم ایکس با هزینه حداقل 8 دلار در ماه را خریداری نمایند. درحالی که تمام کاربران می توانند به تماس های ویدیویی یا صوتی خود پاسخ دهند، اما امکان برقراری تماس ها فقط برای مشترکین پریمیوم ارائه شده است.

منبع: انتخاب

به "ایلان ماسک: تا چند ماه دیگر برای تماس و ارسال پیامک فقط از ایکس استفاده خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: تا چند ماه دیگر برای تماس و ارسال پیامک فقط از ایکس استفاده خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید