دستتان به این خودرو برسد 400 میلیون تومان سود می کنید

به گزارش ساعت شیک، ایران خودرویی ها قیمت های تازه محصولات تولیدی خود را منتشر کردند. افزایش قیمت محصولات این خودروساز به واسطه اعمال استاندارد های تازه روی محصولات تولیدی سبب شد تا این خودروساز محصول میلیاردی هم در سبد محصولاتی خود ببیند؛ اما همچنان شاهد فاصله قیمتی میان بازار و کارخانه هستیم.

دستتان به این خودرو برسد 400 میلیون تومان سود می کنید

به گزارش اکوایران، آنالیز فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار هایما S7 نشان می دهد چنانچه متقاضیان بتوانند این محصول مونتاژی حاضر در سبد محصولاتی ایران خودرو را خریداری نمایند، می توانند با فروش آن در بازار سودی حدود 400 میلیون تومان به حساب خود واریز نمایند.

ایران خودرویی ها در نوترین فهرست قیمتی خود اعلام کردند هایما S7 را با دریافت بیش از یک میلیارد تومان به متقاضیان واگذار می نمایند؛ اما آنالیز قیمت بازاری هایما S7 نشان می دهد مشتاقان این خودرو اگر قصد خرید این خودرو از بازار را داشته باشند، باید حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان را به حساب فروشنده واریز نمایند؛ بنابراین شاهد هستیم که فاصله قیمت بازاری این محصول با قیمت کارخانه ای اش نزدیک به 400 میلیون تومان است.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص توانسته در دور نو قیمت گذاری، قیمت هایما S7 را حدود 164 میلیون تومان افزایش دهد، اما این افزایش خود محرکی شده تا قیمتی این خودرو در بازار نیز افزایش یابد.

هایما S7 آخر هفته گذشته با قیمت یک میلیارد و 380 میلیون تومان قابل خریداری بود. قیمت این خودرو در هفته پایانی خرداد به نسبت هفته پیش از آن تغییری به خود ندیده بود. اما اعلام قیمت های نو ایران خودرو دارندگان هایما S7 را به نوعی تحریک کرد تا قیمت خودروی در اختیار خود را تا حد امکان افزایش دهند.

ایران خودرویی ها در حال حاضر سه عضو خانواده هایما یعنی هایما S5، هایما S7 و هایما S8 را در سبد محصولاتی خود جای داده اند.

منبع: فرارو

به "دستتان به این خودرو برسد 400 میلیون تومان سود می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستتان به این خودرو برسد 400 میلیون تومان سود می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید