دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار می گردد

به گزارش ساعت شیک، خبرگزاری خبرنگاران- معصومه فرجی معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبرداد:دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار می گردد .

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار می گردد

به گزارش خبرنگارساعت شیکدفترمازندران درساری: ، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل

گفت : دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار می گردد و ناشران تا شانزدهم دی ماه فرصت دارند برای حضور در نمایشگاه یادشده ثبت نام نمایند .

وی گفت : ناشران متقاضی حضوردردومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می توانند از 11 تا تاریخ 16 دی ماه ماه با مراجعه به سایت www. ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد : در ضمن عضویت ناشران در سامانه پست کتاب به منظور بهره مندی از تخفیف های پست کتاب ،ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران الزامی است. وی توضیح داد: ناشران محترم می توانند کتاب های خود را که از سال 1391 منتشر نموده اند در این نمایشگاه عرضه نمایند .

فرجی گفت : علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام ناشران ، بن نمایشگاه، سرویس های ارسال کتاب و سامانه فروش کتاب می توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره 91009898-021 تماس بگیرند .

معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دربخش دیگری از سخنانش به افزایش تعداد عناوین کتب منتشر شده در سه ماهه سال 1400 نسبت به سال 99 اشاره نمود و اضافه نمود: 900 عنوان کتاب با شمارگان 803450 طی سال 99 در مازندران منتشر شد و امسال نیز تا کنون 560 عنوان کتاب از ناشران به مرحله چاپ رسیده است .

فرجی یادآور شد: هم اکنون 228 انتشارات دارای مجوز در مازندران وجود دارد که از این تعداد 156 ناشر در سال گذشته و امسال در حال فعالیت می باشند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید