آغاز قیمت این مدل آیفون از 500 میلیون تومان

به گزارش ساعت شیک، برند لوکس Caviar از نسخه نو و محدودی برای آیفون 15 پرو رونمایی نموده که برای ساخت آن از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو الهام گرفته شده است.

آغاز قیمت این مدل آیفون از 500 میلیون تومان

به گزارش ساعت شیک ، به نقل از دیجیاتو، نسخه سفارشی آیفون 15 پرو با الهام از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، دارای منحنی های براق، رگه های دایره ای و برجستگی های نارنجی رنگ است که برداشت کاملاً نو و متفاوتی از گوشی پرچمدار کوپرتینویی ها را به همراه دارد.

مانند سایر محصولاتی که به وسیله Caviar معرفی می گردد، این دستگاه نیز برچسب قیمت گرانی را به همراه دارد. قیمت نسخه با الهام از ویژن پرو آیفون 15 پرو از 8060 دلار (حدود 500 میلیون تومان) آغاز می گردد و نسخه 1 ترابایتی آن نیز با حداقل قیمت 9560 دلار فروخته می گردد. Caviar بعلاوه برای آیفون های موجود، سرویس اصلاحی خود را با قیمت 5910 دلار ارائه می نماید، اما فقط 99 مورد ساخته خواهد شد.

کاویار بیشتر با ساخت نسخه های سفارشی و اصلاح شده و البته گران قیمت محصولات دیجیتالی مختلف شناخته می گردد و در طول چند وقت گذشته از نسخه های سفارشی دستگاه های زیاد دیگری رونمایی نموده است. از جمله آن ها می توان به یک گلکسی S24 اولترا با ساعت مکانیکی و یک اژدهای طلای 24 عیار اشاره نمود. بعلاوه همزمان با ولنتاین، این شرکت از نسخه سفارشی ایرتگ اپل با قیمت 590 دلار رونمایی نموده بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "آغاز قیمت این مدل آیفون از 500 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز قیمت این مدل آیفون از 500 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید