عکس ، عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی !

به گزارش ساعت شیک، زومیت نوشت: مسی، فوتبالیست معروف، در همکاری با دو چهره سرشناس سیلیکون ولی هلیدنگ جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت فناوری بنیان گذاری نموده است.

عکس ، عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی !

لیونل مسی، فوتبالیست معروف آرژانتینی، گفته است که ازطریق یک شرکت هلدینگ با حمایت دو تن از افراد سرشناس سیلیکون ولی، شروع به سرمایه گذاری در حوزه فناوری می نماید. شرکت هلدینگ تازه که Play Time نام دارد درنتیجه همکاری بین گروه تجاری مسی (Messi Group)، رزمینگ هواگیمیان و مایکل مارکز ایجاد می گردد.

فردی به نمایندگی از گروه تجاری مسی در گفت وگو با رسانه تک کرانچ اعلام نموده است که Play Time شرکتی هلدینگ خواهد بود و لیونل مسی ازطریق این شرکت سرمایه گذاری اصلی خود در حوزه ورزش، رسانه و فناوری را به صورت جهانی انجام می دهد. Play Time در پی تصاحب بخشی از سهام تیم های ورزشی و سرمایه گذاری در حوزه ای است که نماینده این شرکت آن را فناوری فوتبالی خطاب می نماید.

نماینده Play Time می گوید این شرکت از همین حالا Matchday.com را تصاحب نموده است. مچ دی دات کام هنوز شروع به فعالیت ننموده، اما قرار است تا پیش از شروع جام جهانی فوتبال شروع به کار کند. هلدینگ Play Time در AC Momento نیز سرمایه گذاری نموده است. AC Momento پیراهن هایی را که فوتبالیست های معروف در جریان بازی به تن نموده اند به مزایده می گذارد.

لیونل مسی در بیانیه ای می گوید: از این که در پی توسعه ریشه هایمان به درون سیلیکون ولی هستیم هیجان زده ام و خوشحالم که Play Time در پی همکاری با کارآفرینان جسور در سراسر جهان است. امیدوارم Play Time در جهت موفقیتش به افراد زیادی یاری کند و اثر مثبتی روی جهان بگذارد. برای رسیدن به اهداف، به تیم و شرکایمان اعتماد دارم.

لیونل مسی در کنار رزمینگ هواگیمیان

ظاهراً رزمینگ هواگیمیان قرار است هم بنیان گذار و مدیرعامل Play Time باشد. هواگیمیان پیش تر رسانه ای به نام Hoodline را بنیان گذاری نموده بود. این رسانه فناوری یادگیری ماشین را با گزارش بازی های فوتبال ترکیب می کرد.

رزمینگ هواگیمیان به عنوان هم بنیان گذار استارتاپ تفریح Viki نیز شناخته می گردد. این استارتاپ در سال 2013 با مبلغ بیش از 200 میلیون دلار به تصاحب Rakuten عایدی. درنتیجه این اتفاق، هواگیمیان به عنوان ناظر به تیم هیئت مدیره Rakuten اضافه شد.

هواگیمیان می گوید او و اعضای تیمش در هلدینگ تازه کوشش می نمایند پلی قدرتمند در بین پنج میلیارد طرفدار فوتبال و فناوری ایجاد نمایند. رزمینگ هواگیمیان شرکت Play Time را به همراه مایکل مارکز مدیریت خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید