مسخره کردن بی ام و به وسیله سازنده ال 90، عکس

به گزارش ساعت شیک، دیجیاتو نوشت: آپشن اشتراکی ایده جدیدی است که ب ام و و چند خودروساز بزرگ دیگر روی آن مانور می دهند. این ایده بسیار جنجالی شده است.

مسخره کردن بی ام و به وسیله سازنده ال 90، عکس

آپشن اشتراکی ایده تازهی است که ب ام و و چند خودروساز بزرگ دیگر روی آن مانور می دهند. در این ایده با آنکه سخت افزار و نرم افزار لازم برای کارکرد یک قابلیت در خودرو وجود دارد، اما جهت استفاده از آن باید حق اشتراک معینی را پرداخت کرد! شاید بدانید این ایده با انتقادهای زیادی روبرو است و افراد زیادی نسبت به رواج آن ابراز نارضایتی می نمایند. تازهترین منتقد این ایده، برند مالی داچیا است؛ همان برندی که در کشور ما با تندر 90 شناخته می گردد. این شرکت با یک اقدام طنزآمیز، ایده ب ام و را مسخره نموده است!

ب ام و گرمکن صندلی را در بعضی کشورها به عنوان آپشنی اشتراکی ارائه می نماید. تیم تبلیغاتی داچیا این موضوع را دستاویز یک حرکت تبلیغاتی جالب قرار داده است و به بعضی از نمایندگی های خود در انگلستان گفته به مشتریان کیسه مخصوص آب گرم هدیه دهند! این هدیه به طور رایگان اهدا می گردد و مالکان می توانند در روزهای زمستانی که صندلی سرد است، از آن به عنوان گرم کن پشت یا نشیمن گاه استفاده نمایند!

داچیا: آپشن اشتراکی، تله ای برای پول بیشتر!

داچیا آپشن اشتراکی را تله ای برای پول بیشتر می داند و تأکید می نماید همه آپشن ها را بدون احتیاج به پرداخت حق اشتراک در دسترس مشتریان خود قرار خواهد داد. این برند مالی به نسخه فول از مدل هایی مثل ساندرو استپ وی، داستر و جاگر اشاره نموده و می گوید همه آن ها به طور استاندارد دارای آپشن گرمکن صندلی هستند.

کیسه آب گرم داچیا در نمایندگی های داچیا در برنت کراس لندن، ترینیتی وی منچستر و فندرود وی سوانسی عرضه می گردد. علاقه مندان به این آپشن رایگان در روزهای اول و دوم فوریه می توانند با مراجعه به نمایندگی های مذکور آن را دریافت نمایند. هر نمایندگی مجاز به پرداخت 25 کیسه آب گرم رایگان به 25 مراجعه نماینده اول خواهد بود.

لوک براد (Luke Broad)، مدیر داچیا در بریتانیا حرکت صنعت خودرو به سمت آپشن های اشتراکی را مغایر با ذات و ماهیت این برند توصیف می نماید. وی معتقد است فعال سازی آپشن موجود در یک خودرو با پرداخت مبلغ اضافی، با سیاست سادگی داچیا همخوانی ندارد و این شرکت از روند موجود دنباله روی نخواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم داچیا اعتقادی به تحمیل هزینه های اضافی به مشتریان ندارد! دنیس له وات، مدیرعامل این شرکت چندی قبل خاطرنشان کرد نباید خریداران خودرو را به خرید تجهیزات ایمنی فعال مجبور نمود؛ چرا که بسیاری از آن ها این تجهیزات را غیرفعال می نمایند.

داچیا به خاطر عرضه محصولات بسیار مقرون به صرفه قیمت و مالی معروف است. اما پرچمدار تازه آن، یعنی جاگر هایبرید در آلمان قیمتی برابر با 23,800 یورو دارد. این استیشن کراس که گران ترین خودروی تاریخ کمپانی است، چند هفته قبل معرفی گردید. لازم به ذکر است داچیا خود را برای معرفی یک شاسی بلند بزرگ تر از داستر آماده می نماید. این شاسی بلند دو سال قبل در قالب مدلی مفهومی با نام بیگستر (Bigster) رونمایی شد و حوالی سال 2025 از راه خواهد رسید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مسخره کردن بی ام و به وسیله سازنده ال 90، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسخره کردن بی ام و به وسیله سازنده ال 90، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید