چگونه کودک خود را در هواپیما سرگرم کنیم؟

به گزارش ساعت شیک، راه هایی برای سرگرم کردن کودک در هواپیما

با اینکه سفرهای هوایی طولانی مدت کمی خسته نماینده است اما معمولا بزرگترها می توانند اوقات کسل نماینده پروازهای طولانی را تحمل و به راحتی برای خود تفریح هایی پیدا نمایند. با این حال پروازهای طولانی مدت برای بچه ها که معمولا صبر و تحمل کمی دارند کمی سخت است بنابراین باید در پی را ههایی باشیم تا در این مدت آن ها را سرگرم نگه داریم. خبرنگاران را همراهی کنید تا با روش های سرگرم کردن بچه ها در هواپیما آشنا شوید.

چگونه کودک خود را در هواپیما سرگرم کنیم؟

موبایل

هنوز ممنوعیتی برای بردن تلفن همراه به داخل هواپیما وجود ندارد. بازی های مورد علاقه بچه ها را از قبل در داخل گوشی بریزید و یک شارژر هم همراه خود داشته باشید در این صورت دیگر از بابت تفریح کودکتان نگرانی ای ندارید! او ساعت ها بازی می نماید، فیلم می بیند و سرگرم است تا زمانی که گرسنه گردد و یا خوابش بیاید.

اسباب بازی

اسباب بازی های زیادی هست که می توانید برای کودکتان تهیه کند تا در طول سفر سرگرم شوند. اگر احساس می کنید کودکتان از اسباب بازی های همیشگی اش خسته شده برای پرواز برای او اسباب بازی های نوی بگیرید و آن ها را تا وقتی سوار هواپیما نشده اید به او نشان ندهید با این روش کودک حسابی غافلگیر و راضی می گردد و می تواند تا ساعت ها با اسباب بازی نو سرگرم بماند.

موسیقی

قبل از سفر فهرستی از آهنگ های مورد علاقه کودک را دانلود کنید، در طول سفر از اینکه آن ها چگونه ساعت ها با گوش دادن به این آهنگ ها سرگرم می شوند تعجب خواهید کرد! در فهرست آهنگ های خود آهنگ های آرام را هم قرار دهید تا کودک با گوش دادن به آن ها به خواب برود.

بازی های کارتی

بچه ها بازی های زیادی می توانند با کارت های بازی انجام دهند و ساعت ها لذت ببرند و سرگرم باشند.

پازل

حتما برای سرگرم کردن کودکتان ترجیح می دهید پازل بزرگ بگیرید تا برای درست کردنش ساعت ها مشغول باشد اما از قلم نیاندازید که شما در هواپیما فضای کمی دارید و این پازل ها جای زیادی می گیرند. می توانید از پازل های کوچک بهره ببرید اینطوری بچه ها هم از اینکه می توانند سریع آن ها را درست نمایند حسابی ذوق زده می شوند.

خوراکی های خوشمزه

بچه ها در صورت گرسنگی خیلی بیقرار می شوند پس همراه خودتان یک کیف پر از خوراکی های مورد علاقه کودک داشته باشید تا با آن ها کودک را آرام نگه دارید.

کتاب

با اینکه الان در سال 2017 هستیم اما روش کتاب خواندن های سنتی هیچ وقت از بین نمی رود. فقط کافیست که مطمئن شوید که کتابی که با خود به کابین هواپیما می برید از کتاب های مورد علاقه کودکتان است. معمولا کودک از کتابی که عکس های رنگی زیادی داشته باشد و درباره حیوانات، موجودات دریایی یا افسانه ای باشد خوشش می آید. قبل از سفر به کتابخانه محلتان بروید و اجازه دهید کودک کتاب های مورد علاقه خود را برای پرواز انتخاب کند!

بالش و پتو

ممکن است کودک در محیط های نو و ناآشنا خیلی سخت به خواب بروند اما اگر بالش و پتوی آن ها را همراه خود به سفر بیاورید با آن ها احساس راحتی می نماید و در طول پرواز به آسانی به خواب می رود، مطمئنا بعد از ساعت ها بازی های سرگرم نماینده مدتی خوابیدن می تواند لذتبخش باشد.

کتاب های رنگ آمیزی

کتاب هایی با طرح های هیجان انگیز و خیالی تهیه کنید تا کودک را مشتاق به رنگ آمیزی کند. کتاب های زیادی در بازار هست که می توانند مدت های زیادی کودکتان را سرگرم نگه دارند.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت

به "چگونه کودک خود را در هواپیما سرگرم کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کودک خود را در هواپیما سرگرم کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید