همکاری Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی

به گزارش ساعت شیک، سرویس Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی در ابزار تبدیل متن به تصویر و تصویر به متن با هم مشارکت می نمایند.

همکاری Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی

سرویس تصویر Shutterstock و بخش تحقیقات هوش مصنوعی ال جی (LG AI Research) با یکدیگر همکاری می نمایند تا موتور رسانه مصنوعی ال جی مبتنی بر هوش مصنوعی را تعبیه نمایند. این موتور می تواند اعلان های متنی را به تصویر تبدیل نموده و توصیف متنی برای تصاویر ارسالی فراوری کند.

کاربران Shutterstock می توانند در سال آینده منتظر چند ویژگی نو در این پلتفرم باشند. مدل هوش مصنوعی LG AI Research بر روی میلیون ها تصویر و ابرداده شاتراستاک آموزش داده خواهد شد. این پلتفرم یک فراوری نماینده متن به تصویر ارائه می دهد که می تواند با استفاده از آن آموزش، درخواست ها را به تصاویر تبدیل کند. کاربران می توانند راه دیگری را انتخاب نمایند و تصاویری را ارسال نمایند که فناوری EXAONE متعلق به LG AI Research به توضیحات متنی با کلمات کلیدی و برچسب ها تبدیل می گردد تا جستجوهای مبتنی بر توضیح برای این نوع تصاویر را سرعت بخشد.

آن دسته از مشارکت نمایندگانی که تصاویرشان در آموزش گنجانده شده است، از صندوق مشارکت نماینده Shutterstock مبلغی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، زمانی که کاربر هر محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد نموده، مجوز می دهد و برای آنها در دسترس است، درخواست های مبتنی بر متن را به تصاویر تبدیل می نماید و مبلغی به آنها پرداخت می گردد.

به مشارکت نمایندگانی که از آثارشان برای آموزش این مدل استفاده شده است، به وسیله صندوق مشارکتی شاتراستاک کارمزد پرداخت می گردد. بعلاوه هر زمان که محتوای فراوریی نوی که از IP آنها استفاده می نماید به وسیله مشتریان ایجاد و مجوز داده گردد، نیز کارمزد دریافت خواهند کرد. شاتراستاک در نظرسنجی خود از علاقه دو سوم کاربران خود به هوش مصنوعی مولد به عنوان دلیلی برای پیگیری این پروژه صحبت کرد.

توافق Shutterstock و ال جی از این جهت قابل توجه است که Getty Images رسما ممنوع شد و آغاز به حذف تصاویر فراوریشده به وسیله هوش مصنوعی از سرورهای خود کرد.

منبع: فوت و فن

به "همکاری Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید